سینمای ایران

برای بار چندم یک اشتباه را تکرار کردم! رفتم سینما!!!!

قبلا گفته بودم باید به سینمای ایران......!

نام فیلم "در مدت معلوم" بود! نمی دانم چرا عنوان فیلم ابتدا به صورت عربی نمایش داده شد!

بعد هم فیلم یک سری خزعبلات را تحویل بیننده می داد....

موضوع سر مشکلات جوانان بود و اصلی ترین مشکلشان به موضعات زیر شکمی برمی گشت! شخصیت اول فیلم راجع به ازدواج موقت یک چیزهایی را بلغور می کرد و به خورد بیننده می داد!  اینکه جوانان تا قبل از امکان ازدواج دائم ازدواج موقت داشته باشند ....

اینکه فرهنگ غربی و ماهواره و  برخورد زنان و مردان در جامعه جوانان تازه به بلوغ رسیده را تشنه می کند... زود تشنه می کند!


پایان فیلم مجددا از مامی عذرخواهی کردم... خواهر کوچیکه که گفته سروته نداشت... در ضمن فیلم برای زیر هجده سال مناسب نبود اما هیچ کجای تبلغاتش به این موضوع اشاره نشده بود! بنابراین برای خواهرزاده پانزده ساله هم مناسب نبود...

آخر شب با خانوم دکتر حرف می زدم. گفت به خاطر همراهی استاد راهنمایش که نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه است مجبور شده در جلسه دفاعیه یک خانم که رشته اش الهیات بوده شرکت کند. موضوع پایان نامه چه بود؟ "تأثیر دوران جنینی بر آموزه های دینی و قرآنی" !! خدای من؟! به نظر شما یک جای موضوع نمی لنگد! مثلا نباید تأثیر آموزه های قرآنی بر دوران جنینی باشد؟ حال از موضوع بگذریم، سرتاسر جلسه به نقل قول از ائمه و قرآن و کلام خداوند و  امام خمینی گذشته و در مقابل چشمان از حدقه در آمده خانوم دکتر بدون هیچ بحث و نتیجه گیری ای تمام شده....!

وقتی داشتم از فیلم ایراد می گرفتم و آشغال بودنش را توضیح می دادم، خانوم دکتر با گفتن این ماجرا ادامه داد که وقتی دانشگاه این است از سینما چه انتظاری است؟!

بله وقتی وضعیت دانشگاه ها این است سینمایمان هم می شود آن!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.