همکاران نچسب

به من گفته اند سه ماهه لول بارداری را دور از امواج موبایل و اینترنت وایرلس باشم ..

بعد درست همین امروز یکهویی اتاق کارم شد شش نفره! و در فاصله یک قدمی من همکار نچسبی نشسته هم خودم هم کوچولو باید امواج موبایل این نچسب ها را تحمل کنیم!

و خودشان را ...

هوووووف!

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 09:43

میدونم سخته چون بیشتر ساعات روز با همکارا و محیط کاری میگذره اما سعی کن زیاد توجه نکنی به این قضیه .ممنم یه مدت این مشکل داشتم کاری هم از دستمون که بر نمیاد برای همین یکم ذهنمو از توجه به این قضیه دور کردم و برام مهم نبود کاراشون یا حرفاشون.

یه مدت به یکی از این همکارا که الان اومدن اتاقم ساکن شدن هم اتاق بودم .. همکار خانومی که بهش می گفتم معلوم الحال...
اون روزا چه زجری می کشیدم از هم اتاقی بودن با این
بعدش با مدیر واحد خودم و مدیر یه واحد دیگه هم اتاق شدم که هر دو آقا هستن و واقعا آقان
هیچ مشکلی هم ندارم باهاشون...

کاوه سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 23:26 http://www.nicebike.blogsky.com/

امیدوارم که هم شما و هم کوچولو سالم باشید همیشه آدم بی فکر و ملاحظه پیدا میشه حتی وسط بیابون.

ممنونم سلامتی نعمت بزرگیه.. امیدوارم شما هم تنتون و روحتون سالم و سلامت باشه
بله متاسفانه زیاد هم نصیب من می شه
اتفاقا اینجایی که ما هم هستیم وسط بیابونه! :)

مادر تنها سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 15:37

چقدر سخته تحمل کسایی که مجبور به تحملشونی!

بله دقیقا ..
اینجا سه تا خانوم شدیم و سه تا آقا تو یه اتاق! دقیقا تحمل اون دو تا خانوم برام سخته....
خانومای دیگه هم داریم که ارتباطم باهاشون خوبه اما این دوتا خدای سوسه و اعتماد به نفس کاذب و .... قبلا با یکیشون هم اتاق بودم اوج روزهای زجرم بود!!!!!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.