خیلی ساده اوضاع عادی می شود

خوب شرایط به حالت عادی برگشته البته ظاهرا! یعنی من تظاهر می کنم که مشکلی وجود نداره و ما دوتا دوستیم مثل قبل!

طبق روال مرسوم همسرجان با دوتا بوسه و کمی بغل و نوازش وضعیت رو به حالت عادی برگردوند! من این روش رو نمی پسندم، گاهی خوبه آدم دلخوری با یه روش کمی متفاوتر از دل طرف مقابلش دربیاره!

الان که فکر می کنم می بینم دو روز گذشته زیادی حساسیت نشون دادم و امروز مثل اون دور روز قبل فکر اینکه خیانتی در کاره اذیتم نمی کنه... نه اینکه اون حرف ها و پیامک ها رو فراموش کرده باشم ها! هر جور شده باید بفهمم به کی اون روز پیام می داد اما ذهنم در اون حد درگیرش نیست...

شاید به این خاطر که می بینم مجدانه با سه تا از دوستاش دنبال خرید زمین برای ساخت خونه ست و می گه خودمونم می خواییم تو ساخت ور دست بنا کار کنیم تا زودتر تموم شه... با خودم فکر می کنم آدمی که فکر این چیزاست و به آینده زندگی مشترکش فکر می کنه بعیده که به هرز بره!


اوضاع عادی شده ولی من به این فکر می کنم که چرا؟! چرا یه مرد می تونه اعتراضش رو به ناراحت شدنش با شدیدترین حالت ممکن نشون بده اما در شرایط یکسان یه زن نمی تونه! و خیلی چراهای دیگه .....

تازه این رفتار مردیه که تحصیل کرده ست، سمت مدیریتی داره ، سطح مطالعش بالاست و تا حدی طرز فکر باری داره! می شه گفت کمی از دل مردهای سنتی فاصله داره شخصیتش؛اگرچه شاید این ها ملاک های مناسبی مبنی بر انتظار رفتار درست و کامل نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 10:31

خدا رو شکر که بهتری و ذهنت آرومتره.زمان واقعا توی اکثر شرایط بحرانی بهترین راه حله که خیلی چیزا رو مشخص میکنه.
نیوشا جان اکثر ما اون راه حل های دیگه برای رفع دلخوری رو نمیدونیم یعنی نمیدونیم طرفمون یه انتظار دیگه داره و دوست داره به طریق دیگه ای دلخوریش رفع بشه مخصوصا آقایون که کلا سیستم ذهنی و تحلیل های ذهنیشون 180 درجه با خانمها فرق داره و نمی شینن مثل ما ساعتها به دلخوری و روابطشون فکر کنن.این خواسته بهترین زمان بیانش موقع صلح و آرامش هر دوتونه که لابلای حرفامون بهشون بگیم من اینجور موقع ها با این برخورد و واکنش تو برای رفع دلخوری بیشتر به آرامش و گذشت میرسم یا هر خواسته ی دیگه ای که داری چون اون تایما حرفامونو بهتر قبول میکنن.
اون حالت ناراحتی و اعتراض هم مختص هر فرده خیلی خانمها هم هستن که واکنشهاشون همینطوری پر سر و صدا و با خشمه اما خوب در مورد آقایون بیشتره. از این چراها تا دلت بخواد هست و واقعا هم ربطی به تحصیل و کار و ... نداره هرچند شاید بعدها تاثیرگذار باشن.اما چیزی که مهم روش ها و آزمون و خطاهامون برای متعادل کردن این واکنش ها توی طرف مقابله.گاهی یادآوری همین موقعیت های خوبی که دارن و اینکه دیگه انتظار همچین برخوردای ازشون دور از ذهنه میتونه بهشون توی تجدید نظر رفتارشون موثر باشه.البته با زبون خوش گفته بشه.
خیلی ساده تر از چیزی که فکر میکنی میشه اوضاع بهم بریزه و به همون سادگی هم برمیگرده سرجاش و عادی میشه. این وسط ذهن ما و خود ما و اینکه چه واکنشهایی نشون می دیدم و چه تجربه هایی کسب میکنیم و چه تلنگرهایی به خودمون میزنیم خیلی مهمه!!
خوشحال امروز بهتری دوستممممم

مینو تو می تونی مشاور خوب یا حتی نویسنده قابل اعتمادی در این زمینه ها باشی ها...
هر چی که هست قدرت بیان و تحلیل خوبی داری ....
خیلی خوشحالم اینجا باهات آشنا شدم
آره درست می گی باید داشته هاش و موقعیتش رو براش بازگو و یاداوری کنم و بگم از تو انتظار این چنین برخوردهایی نمی ره...
گاهی گفتم انتظاراتم چی هست که چطور ازم دلجویی کنه اما انگار وقتی می فهمه بدتر می کنه! شایدم من بد مطرح می کنم حرفم رو..

این چرا ها آزار دهنده هستن! به زن ها خیلی فشار وارد می شه تو زندگی مشترک حتی اگر مرد مقابل یه نمونه ایده آل باشه اما انگار زندگی رو حرف و نظر و ناراحتی و خوشحالی اونا می گرده!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.