هر چیزی ممکن است ...

آزمایش نشان به دیابت بارداری دچار شده ام!

خوب اگر سابقه این بیماری در خانواده نبود اصلا برایم مهم نبود ...

اما حالا این سابقه ارثی مرا بدجور ترسانده!




+ - خواهر کوچیکه می گفت: وقتی به برادر1 گفتم نیوشا دیابت گرفته صورت انقد ناراحت شده که گفتم الان می زنه زیر گریه....

خواهر کوچیکه پیام داده که کاش من جای تو دیابت می گرفتم!!!!!

با خانوم دکتر حرف می زدم که گفت من حاضرم جای تو دیابت بگیرم .....

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 14:28

نیوشا اصلا نگران نباش دیابت دوران بارداری خیلی شایع. خیلیها اصلا سابقه ی دیابتم تو خانواده نداشتن اما تو بارداری گرفتن.بعد از بارداری برطرف میشه.اصلا " نگران این قضیه نباش من خیلی موردا دیدم برای همین میگم خودتو بیخودی اذیت نکن فقط به توصیه های پزشکت گوش کن و مراقبت کن از خودت چه الان و چه بعد از بارداری.

می دونم شایعه..
فقط این ذهنم رو درگیر کرده که این ارث خانوادگی تو من بمونه!

مادر تنها شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 01:17

عزیزم بعضی از مامانا دچار دیابت بارداری می شن اما غصه نخور ان شالله به سلامت این دوره رو به پایان می رسونی و بعدش دوباره مثل اول می شی.
نیوشا جان الان که سه ماه از حضور دخترکمون می گذره دارم می گم دختر خیلی شیرینه خیلی خیلی بیشتر از اونچه که بتونی تصور کنی. می دونم تا دنیا بیاد یادت می ره تک تک روزا و لحظات سختی که بخاطر وجود نازنینش مجبور به تحمل بودی. نیوشا جان دختر می یاد و می شه دهمدمت می شه مونست!
بیا و برام بگو کی دخترک زیباروی شیرین زبونت رو قراره به آغوش بکشی.

ایشالا همین طور می شه که تو می گی
می دونم خیلی عزیزه ... خدا برات هر دوتا فرزندت رو حفظ کنه در سلامتی کامل
احتمالا آخر آبان یا اول آذر موعد اومدنش باشه

مادر تنها شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 01:10

ای جانم. چقدر خواهر و برادر داشتن خوبه!!!

بله خیلی خوبه اما در کنارش گاهی یه حرص و جوش هایی هم بهت می دن :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.