همه اش دوست داشتن توست

دیشب خواب های درهم زیادی می دیدم! همه اش این بود که از همسرجان جدا شده ام و با کس دیگری ازدواج کرده ام! بعد به مادمازل1 می گفتم من همسرجان رو دوست دارم... دوسش دارم.. نمی تونم بدون اون زندگی کنم!

نمی تونم با کس دیگه ای باشم... و ادامه دادم که همسرجان گفته بود جدا شدیم ازدواج نکنی تا دوباره کمی بعد با هم ازدواج کنیم!!!!!!! عجب غلطی کردم ازدواج کردم، من هیچ کس غیر از همسرجان را دوست ندارم و ...

بعد می دیدم که برای همسرجان درد دل می کنم که اشتباه کردم ازدواج کردم و می خوام با تو باشم و ....

از خواب پریدم تا چند ثانیه هنوز فکر می کردم خوابم واقعی ست! حتی با خودم گفتم این کیه کنار من خوابیده! تا به خودم آمدم و فهمیدم اوضاع از چه قرار است لبخندی زدم و شاد و خوشحال خوابیدم!


اینکه در خواب این همه از دوست داشتنش حرف می زدم، یادآوریش در واقعیت حس خوبی بهم می داد!

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 12:54

:)

مینو دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 11:32

منم یه بار همچین خوابی دیدم خواب دیدم همسر ازدواج کرده و من ازش جدا شدم. وقتی براش تعریف کردم اینقد اذیتم کرد که کفری شدم گفتم دیگه از این خوابا نمیبینم ببینمم تعریف نمیکنم برات.هی به شوخی میپرسید دومی چه شکلی بود؟بمن میومد؟ از تو بهتر بود آره؟ کی ازم جدا میشی برم اونو بگیرم؟... خلاصه که خوب شناختمشششششششششش
ولی برای شما حس خوبی داشته خدا روشکر

آخه مال من برعکس شما بوده! من از دواج کردم مجدد همسرجان نه ! :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.