تو فقط باش تمام و کمال برای من

دیشب همسرجان ساعت ده شب رفت برای نی نی کتاب قصه بخره...

قبلا بهش گفته بودم دوست دارم برای نی نی قصه بخونم ....

چهارتا کتاب قصه خرید .... من به جای نی نی ذوق داشتم این کتابا رو هی ورق می زدم عکساشن رو نگاه می کردم، روی جلد رو با دقت می خوندم...

خودم تو بچگی کتاب قصه نداشتم! یه دونه داشتم اسمش آهوی سرگردان بود.. هنوزنگهش داشتم!

انقدر حس خاصی بهم داده بود که انگار یکی این کتابا رو برای من، برای کودک درونم خریده ...

موقع خواب یکی دوتا از لالایی های تو کتاب رو همسرجان برای نی نی خوند.. دستش رو گذاشت رو شکمم و براش خوند...


صبحی بهش پیام دادم و این حسا رو بهش گفتم. اونم جواب داد: برای هر دوتاتون می خرم خوشگلم. زیاد براتون کتاب قصه می خرم. دوست دارم همسر خوشگل من.

این پیامش برام حس داشتن یه پناه یه پشتیبان رو تداعی کرد و چشام اشکی شدن...


+ دوست نداشتم کتابا از این قصه های الکی پلکی باشه! دوست داشتم قصه های شانامه باشه،شعرهای شاهنامه که خوندش برای گروه سنی کودک مناسب و روانه... یا کتابایی مثل ماهی سیاه کوچولو اثر صمد بهرنگی...

راسی می شه اگه اینجور کتابا رو میشناسید برام اسمش رو بذارید؟ ممنونم..

نظرات 3 + ارسال نظر
نفر اول یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 17:18

آرزو می کنم پست‌های اینطوری شاد و عاشقانه‌ و شورانگیزت هزار برابر پست‌های غمگین و خسته ت باشه عزیزم... امیدوارم زندگی با تو و نوزادت مهربون‌تر و همراه‌تر باشه ...

ممنونم دوست عزیز بابت دعای قشنگت
منم امیدوارم

مادر تنها شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 18:15

واااای که چه لذتی داشت خوندن این پستت. الهی همیشه دلت مالامال از عشق و شاددمانی باشه عزیزم.
باشه قول می دم برات کتاب های خوبی که برای کوچولوهام می گیرم رو معرفی کنم. البته چندتا کتاب گزیده از مثنوی و معنوی و کلیله و دمنه برای پسرک گرفتم اما یکم زود بود براش و فعلا گذاشتمش برای شش ماه اتی. اما این روزها پسرم به کتاب "می می نی" علاقه نشون می ده که تو قالب شعر به نکاتی ظریفی اشاره می کته، مثل دروغ نگفتن و اسباب بازی ها رو به اشتراک گذاشتن. البته یه محموعه ی دوازده جلدی هست که فعلا دوتاش رو براش اوردم وسط و نمی دونم ده تای دیگه چطوره. ولی قول می دم اگر با کتاب خوبی روبروشدم زودی بیام و برات بگم.

:) خوبه هر از گاهی یکی از هزار حس خوب می دم به مخاطب های مهربونم.
آره حتما این کار رو بکن، منتظرم برام بگی ...

مینو شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:53

وای چه حسای خوبی خدا بیشترش کنه
دست همسر هم درد نکنه.
سری های کتاب که الان خیلی زیاد اومده و خیلیم خوبن و آموزنده. دیدما اما اسماشو نمیدونم میپرسم برات.
ولی من فکر میکنم برای بچه های خردسال همین کتابایی که مفهومشونو خوب درک کنه و مناسب درکش باشه بهتره چون هم حوصله زیاد گوش دادن و درگیرشدنشو ندارن هم بازی گوشن. اونایی که میگی برای 6و5 سالگی به بعد خوبه.

آره راستم می گی ..
دیگه مثلا می خوام خیلی فرهیخنه بشه از همون نوزادی :) خخخخخ
ممنون می شم اسمش رو برام بگی

ایشالا این حسا این حال و هوای خوب برای همه باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.