می شود که بشود؟

به شمارش معکوس این دوره نه ماهه رسیدم و هر روز اگر فرصتی برای فکر کردن به خودم و شرایط شخصیم باشه، ترس بیشتری احساس می کنم!

اوضاع عمومی بابا بعد از عمل به هم ریخته... هر چیزی می خوره بالا میاره .. هذیون می گه ... پرستاتش برگشته و کنترلی رو ادرار نداره .. دچار نفس تنگی شده ...

دعایی نمونده که نخونده باشیم.. نماز نمونده که نخونده باشیم ...

گویا حکمت خدا اینه .. اینه که بابا جلو چشممون عذاب بکشه و کاری نتونیم انجام بدیم که آروم بشه ... اینه که عزتش این جور با حس حقارت و سربار بودنی که بهش دست می ده خدشه دار بشه...

ته هق هق های از ته دلم سر نماز و دعا تو این شرایط خاص که می گن دعای زن باردار گیراست گرفته ... نه تلاش های مستمر ...

خدایا میشه از بابا راضی شی؟! میشه از سر گناه و تقصیراتش بگذری؟!

هیچ دوست ندارم اینطور فکر کنم که این ها برای برطرف شدن گناهانه اما اگر اینطوره خواهش می کنم ازش بگذر...



+ حرف های دیشب دایی در مورد کرامات حضرت ابوالفضل ....

می گفت هر بار صداش زدم دستم رو گرفت ...

دایی آدمی بود که هیچ توکلی نداشت به ائمه اصلا قبولشون نداشت ... اما حالا برام می گفت و گریه می کرد .. یه مرد 60 ساله جلوم نشسته بود و از معجزه های حضرت ابوالفضل که برای شخص خودش اتفاق افتاده بود حرف می زد و مثل یه بچه اشک می ریخت ... با اشکاش چشام اشکی می شد اما خوشحال بودم که هرچند دیر ولی حالا به این اعتقاد و توکل رسیده بود ...

نظرات 5 + ارسال نظر
Miss.khorshid شنبه 17 مهر 1395 ساعت 21:45

سلام
اگه قرار باشه بشه انقدر قشنگ میشه. یه معجزه یه دعا کار رو راحت میکنه. این روزها روز های توسل به عزیزانه. من هم نذر حضرت ابوالفضل کرده بودم سلامتیه مامان رو. التماس دعا. شرایط سختی داره دختر خوب. مراقب خودت و ایمانت باش

می دونم اگه قرار باشه می شه .. اما حالا انگار قرار چیز دیگه ست!

مادر تنها شنبه 17 مهر 1395 ساعت 19:02 http://Miavivo.blogsky.com

تو اشک نریز عزیزم ....

الی شنبه 17 مهر 1395 ساعت 17:17 http://elhamsculptor.blogsky.com

امیدوارم حضرت عباس به هممون نظر کنه

امیدوارم ...

مینو شنبه 17 مهر 1395 ساعت 13:10

دعا میکنم خدا به بابا کمک کنه .حستو درک میکنم نیوشا جان. فقط نمی دونم چی باید بگم که ارومت کنه یا کمک کننده باشه! از ته دل دعاگوام.
وای حضرت ابوالفضل خیلی ماهه من خیلی خیلی دوستش دارم یه چیز دیگه اس. دایی حق داره چشاش اشکی بشه حتی هق هق کنه !
نیوشا تو این روزا حتما منو و همسر دعا کن دعاهای مامانا بقول خودت یه چیز دیگه اس.

مینو دعام برا خودم که نمی گیریه حتی برا خانوادم!
چشم حتما عزیزم ..
من یه بنده رو سیاه خطار کاره همیشه شاکی ام برا خدا ! به نظرت محلم می ذاره حتی اگه مادر باشم!
مادر فرزندی که تو این مدت بهش بی توجهی و حتی ظلم هم کردم!
اما چشم به یادت هستم ....

پری شنبه 17 مهر 1395 ساعت 10:20 http://shahpari-a.blogsky.com/

عزیزدلم ... خیلی به یاد خودت و نی نی و بابای عزیزتم و برات دعا میکنم ... نترس و قوی باش .. این روزها .. روزهای معجزه اس ... شک نکن ..

کاش همین طور که تو می گی باشه .. کاش معجزه ای در راه باشه ...
عزیزم داغونم ها ...
ممنونم که از من و حال زارم یاد می کنی تو دعاهات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.