تو بخواهی خوب می شود

0نتیجه مشورت با دکتر قلب عروق این شد که ریسک عمل در حال حاضر خیلی بالاست. دارویی تجویز کردند که باید تا 15 روز استفاده بشه بعد یک سری آزمایشات انجام بشه تا ببینن ریسک عمل پایین اومده یا نه!

اما دکتری که پا رو جراحی کرده بود سفارش کرد دارو استفاده بشه اما فکر عمل رو از سرمون بیرون کنیم! گفته عمل یعنی اینکه باید با پدرتون خداحافظی کنید!

در مورد پا هم یه استخان بیرون زده از زخم که دوباره به خاطر اون باید تو بیمارستان جراحی بشن و یک شب بستری بشن! دکتر گفته شاید دلیل اینکه زخم خوب نمیشه همین بیرون زدگی استخان هستش! اگرچه گرفتگی عروق و درست عمل نکردن ریه ها و در نتیجه عدم اکسیژن رسانی و خون رسانی کافی به محل زخم جزو دلایل اصلی عدم بهبود زخم هستند...

جراح خان نظریه صادر کردن که بعد از این جراحی کوچیک هفتاد درصد ممکنه زخم بشه و اگر نشد باید از زانو قطع بشه!

حالا ببین چه روزیه که می گم! باز باید بابا بستری بشه و از زانو قطع کنن... ما که گفتیم از همون اول از هر جا خونرسانی خوبه قطع کن مرد حسابی، چرا انقدر عذاب می دی بیمار رو؟!


حالا خدایا خودت بگو چه چیزی، چه کسی مانده که به آن قسمت دهم برای شفای بابا؟!

مگر قدرت تو، مهربانی تو، اراده تو بالاتر و بزرگ تر و برتر از هر قدرت و اراده و درد و مرضی نیست؟! نمی خواهی که خوب شود؟! بیا و این بار بخواه....

مگر در سختی ها و تنهایی و دردها تنها پناهگاه امن آدم ها نیستی؟! این همه رو زده ام.. این همه مانده ام پشت در.. می بینی ؟ می شنویی و باز نمی کنی! پناه نمی دهی؟! نمی پذیری خواسته ام را.. اجابت نمی کنی دعایم را؟!

چطور ممکن است؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
پری یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 14:33 http://shahpari-a.blogsky.com/

حق .. شفا میده پدرت و .. ان شاالله ...

ان شاء الله ...
سلامت باشی عزیزم

مادر تنها یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 12:21 http://Miavivo.blogsky.com

وای نیوشا جان چه می کشی این روزها. از همه بیشتر نگران دخترکت هستم که بی گناه این همه درد و ناراحتی رو داره تو شکمت حس می کنه و تحمل .... یعنی این روزها با ترس و لرز می یام و می خونمت ...

طفلی دخترک هنوز پا به این دنیای نکبتی نذاشته محنت کش مادرش شده!
یه ماه دیگه مونده بیاد اما من هیچ حسی ندارم!!!!
نه انتظاری.. نه شوقی حتی ...

مینو یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 11:04

عزیزم خیلی ناراحت کننده اس این وضعیت. از خدا میخوام بابا رو خودش روبراه کنه.مطمئن باش می بینه و شنواس برای دعاها و تلاشتون.
واقعا متاسفم برای وضع اسفبار بعضی از پزشکا با تشخیص های نادرست و تصمیم های اشتباه!

شنوا و بیناست اما انگار نمی خواد که خوب بشه.. می گن حکمتشه! :(
تأسف برا یه لحظشونه مینو جان ...
به نظرم هیتلر باید نسل پزشکای ایرانی رو بر میچید..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.