این هم از ما

گفته بودم خانوم دکتر رفتارش جدیدا عوض شده؟! ...

این روزها حتی یک تماس تلفنی با من نگرفت که هی نیوشا خرت به چند؟!!!!!!

دیشب ساعت دوازده شب پیام داد که دختر تحویل نمی گیری!

تماس گرفت شاد و خندان و سرحال! با خانواده همسرش بود تا آن ساعت شب!!!!!!!!!! گفتم نیومدی یه خسته نباشیدی بگی یه دلگرمی ای وگرنه من از تو با بچه کوچیک انتظار کمک ندارم که!

خندید! خیلی ریلکس.. خیلی خیلی ریلکس گفت فردا شب یه سر میام!!!!!!!!!!!!!!!!!

تازه فهمیدم من همیشه خر بوده ام! اگر خانوم دکتر در چنین شرایطی بود من به خودم و دخترک و همسرجان به شدت سخت می گرفتم که تحت هر شرایطی که هست باید برویم یک گوشه کار را بگیریم!

خانواده جالبی هستیم! کمی به خواهر کوچیکه گله کردم که این روزها با وجود هانا به شدت احساس تنهایی کرده ام! اجاق گاز که سم پاشی شده و نمی شده چای درست کرد! کاش فقط یهک فلاسک چای یکی برایمان می آورد...

بعد این گلایه ها او گفت منم هم تنها وسایلم رو بردم خونه اول زندگیم هم تنها اسباب کشی کردم! راحت هم بودم که کسی نیومد کمکم نباید انتظار داشته باشی!

اما بعدش با همراه شد برویم خانه نو با فلاسک چای ...



نظرات 4 + ارسال نظر
م یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 19:34 http://bidpar.blogfa.com/

سلام. روزانه هایتان مستدام ....گاهی می خوانمتان...خیلی وقت بود نیامده بودم ...زنده باشید و بی دغدغه های روزمره

سپاسگزار حضورت هستم.. پاینده باشی

رویا یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 08:18

به مرور آدم از همه نزدیکاش دلخور می شه ، که روشون یه حساب دیگه باز کرده بودیم
تنها راهش اینه که اصلا توقع نداشته باشیم البته سخته فعلا نتونستم

بله تنها راهش همینه.. می شه با تمرین بی توقع شد از دیگران

مینو شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 12:37

سلام دوستم خوبی؟
گل دخترت خوبه؟ به سلامتی اثاث کشی کردین؟
من همیشه می خونمت ولی چون یکم نظراتم در بعضی موارد انتقادی بود ترجیح دادم نظری نذارم چون صد در صد از شرایط و اوضاع و حال واحوال دلت خبر ندارم و برداشتم فقط از همین پستهای اینجاس بنابراین سکوت می کنم.اما از ته دلم برات آرامش و شادی طلب می کنم از خدای مهربان.

مینو جان انتقاداتت رو با صمیم قلب پذیرا هستم! بگو لطفا حرفات به دردم می خوره!
اینجا مینویسم که درس بگیرم که خوب بشم!
قرار نیست تعریف و تمجید بشنوم!
دخترک کمی مریض شد.. شکر خدا الان خوبه... منم خوبم شکر

الی پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 20:51 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اینروزها راحتترین راه رسیدن به آرامش بی توقعی از همه هست
اینروزا کلا شده فرمول یک زندگی من
صبح که بلند میشم میگم من برای رسیدن به هدفهام و آرامش در زندگیم کاملا تنها هستم!
این مدتهاست که داره ارومم میکنه

خواهر کوچیکه هم همین رو به من گفت..
اخه خانوم دکتر همیشه می گه بدم میاد از کسایی که فقط تو ناخوشی ها و تنهایی ها میان دورو برم وقتی خودشون خوشن من رو فراموش می کنن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.