رابطه ای که رو به کرختی ست

در طول شبانه روز یک تماس تلفنی برقرار می شود آن هم از سر اجبار یا تکلیف لابد! معمولا شب ها رأس ساعت 8 شب!! نمی دانم چرا شرطی شده که دقیقا در این ساعت تماس بگیرد!

از وقتی هم که حدس زده دخترک بعد از شنیدن صدای او از آن ور خط دچار بیتابی می شود سعی می کند با دخترک صحبت نکند...

دو شب قبل .. اخرای شب بود مطلبی خواندم راجع به تلاش برای تحقق رویاهای همسر یا پارتنر و ... مطلب را برایش فرستادم و پرسیدم با من چقدر به رویاهات رسیدی؟! اصلا رویاهات چیا هستن؟!

بیست دقیقه بعد جواب داد که انقدر درگیر بودم نمی دونم رویاهام چیا هستن.. بگیر بخواب. شبت به خیر!

فردا صبحش جواب دادم: هه، چه جواب خوبی!!!!!!!!

و از بعد از ارسال این پیام سعی کردم هیچ پیامی نه در تلگرام نه از طریق خط همراهم برایش ارسال نکنم... هیچ تماسی هم حتی!

دیشب باز ساعت 8 شب تماس گرفت.. در حال خرید بودم، دخترک هم بغلم بود.. رفته بودم برای پاییز و زمستانش لباس بخرم چون که هیچ لباس مناسبی برای این فصل نداشت!  نخواستم و نتوانستم تماسش را پاسخ بدهم.. او هم بعد از آن تماس که بی پاسخ ماند دیگر تماسی نگرفت.. نه حتی پیامکی! برای همین می گویم تماس هاش از سر تکلیف یا اجبار است!

من هم با خیال آسوده تری زندگی می کنم ... انگار فشار روانی کمتری روی روح و روانم احساس می کنم حالا که همسرجان نیست! شاید چون مطمعن هستم بعد از یک ماه برمی گردد خیالم راحت است و می خواهم که این یک ماه برای خودم باشم و راحت باشم!

زندگی چه با عشق قبل از ازدواج چه با عشق حین ازدواج و بعد از آن شروع شود به هر حال رو به رکود می رود.. رو به سردی.. حتی گاهی رو به حالت عق زدن! گاهی به سمت کرختی و بی حسی می ورد...

زندگی ست دیگر!

آدم از خودش هم سیر می شود بعد از سالها چه برسد به شریک زندگی اش! مگر نه نیوشا؟! تو از خودت هم سیری... پس سخت نگیر

فقط حیف از ان همه شور و شوق و اشتیاق و عشق و علاقه عمیق ان سالها ... فروردین 90 یادش بخیر!



- لباس های دخترک شد سیصد هزار تومان!! یک دست لباس پاییزی شامل شلوار و زیردکمه و سوئی شرت... یک شلوار مخمل داخل کردک دار و یک لباس گرم و یک زیر دکمه دار گرم دو دست لباس تو خونه ای شامل شلوار و زیر دکمه و بلوز آستین بلند... یک تونیک شلوار گرم در کل شد سیصد هزار تومان!

حالا هی می نویسم سیصد هزار تومان .. طوری که برایم خیلی مبلغ بالایی ست! بله البته در این موقعیت مالی مبلغ بالایی ست! مخصوصا که بعد از خرید فهمیدم دو دست لباس دارد که احتمالا برای بیرون از خانه مناسب فصل سرد هست!

نظرات 1 + ارسال نظر
الی دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 18:46 http://elhamsculptor.blogsky.com/

همه رابطه ها همینه نیوشا
چه به ازدواج برسه چه نرسه حتی روابط غیر عاطفی!
همشون بعد از مدتی رو به کرختی و بی حالی میره اگر کسی کرختی نخواد خودش باید تحول ایجاد کنه که این روزا خیلی سخته گاهی همین سردی خیلی بهتر از جنگ و دعوا و نبودنهاست

از چیزی که بهش بگن عادت بدم میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.