سی و دو سالگی سلام

قلبم گرم اما خالی ست. خالی تر از همیشه...

گمان می کنم با این خلق و خوی ای که به حد نهایت از بدی رسیده؛ بدی از ان جهت که آستانه تحملم پایی امده... زود عصبی می شوم و ... سال و یا سال های آخر عمرم را سپری می کنم!

دیشب حس کردم آنقدر بدم.. آنقدر به ناراحت بودن و عصبی بودن و حال بد می گذرانم روزهایم را که دیگر به درد زندگی نمی خورم! خدا را تصور کردم که راجع به من به فرشته هایش می گوید این یارو دیگر به درد زندگی نمی خورد.. تمامش کنید!

چند روز پیش بود که روز تولدم فرا رسید.. بی کیک، بی شمع، بی میهمانی .... یک پیام تبریک ظهر روز بعدش از همسرجان دریافت کردم که بی پاسخش گذاشتم!

یک کیف چرم قهوه ای از خواهر کوچیکه.. یک تونیک هم از خانم دکتر ... هدایایی که کادو پیپ نشده بودند .. و کسی هنگام تقدیم کردنشان به من رویم را نبوسید حتی! حتی تبریک هم نگفتند .. فقط کادو را دادند و گفتند این برای تولدت است!!!!!!

می دانی! وقتی خودت شبیه مرده هایی همین حس را به بقیه انتقال می دهی که با تو حال نکنند!

فکر می کردم بعد از سی سالگی عاقل شوم! صبوری کنم . زود از کوره در نروم.. عصبی نشوم.. آستانه تحملم را بالا ببرم!

اما حالا شده ام یک موجود حال به هم زن که حال خودم را حتی به هم می زنم!


- بزرگ نشده ام ....


نظرات 9 + ارسال نظر
سایه شنبه 22 مهر 1396 ساعت 08:24

تولدت مبارک دوست جون! قبلا مشغله ام کمتر بود فراموش نمی کردم ولی الان فکر کنم پیر شدم!

فدات بشم سایه جان.. جوانتر از همیشه ای فقط مشغله های شیرینی مثل علی اومده تو زندگیت
بودنت برام کافیه سنگ صبورمی

Miss.khorshid دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 11:45

دوباره سلام (سلام سلامتی میاره)
دوست عزیز
گفتین مشاورها نتونستن بهتون کمک کنن. متاسفانه مشاور خوب و متعهد و پایبند به اصول کم پیدا میشه.
مثل دکتر خوب و متخصص و باسواد
من سعی میکنم بر نامه های یک سری روانشناس رو گوش کنم. البته بنا به دلایل اعتقادی هم روانشناس های رایج و هم سخنرانیها و مشاورهای مذهبی مورد اعتماد و باسواد.
دکتر هولاکویی در مورد مبحث مهرطلبی خیلی صحبت کردن.کاش در این مورد تحقیق کنین.
دوست عزیز برای من نوشتن هرآنچه که میخوام بگم سخته. چون صحبت زیاده

اینجا یه مشاور مذهبی داره که طرف خودش اومده تو زندگی پدر دوست من و شده هووی مامان دوستم!
بله پیدا کردن یه ادم مورد اعتماد و متخصص واقعی در هر زمینه تو این مملکت و شاید ممالک دیگر سخت باشه! ما که فعلا تجربه اینجا رو داریم.
اگر فرصت دارید حرف هاتون رو برام بگید. خیلی مشتاقم بشنوم

Miss.khorshid دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 11:38

سلام
خیلی خیلی نوشتم متاسفانه پاک شد....ان شالله سر فرصت دوباره مینویسم.
ولی پیشنهاد میکنم از لینک زیر برنامه های حال خوب دکتر بابایی زاد رو دانلود کنین. از برنامه اول شروع کنین به گوش کردن.بدون پیش داوری و قضاوت. مجبوریم اول خودمون رو بشناسیم. خودشناسی باعث میشه هیجاناتمون رو بشناسیم.


*لینک برنامه اول حال خوب
http://mankhoobam.com/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A8/Id/179/title/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A8---%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%AF

*لینک زیر برای سفارش یه دونه هدفون بی سیم خوشگل که توی خونه راحت بتونین فایلهای گوشیتون رو گوش کنین.(البته اگه ندارین)
https://www.digikala.com/Product/DKP-146847/%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%86%D9%8A%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-X3

خواهش میکنم چند جلسه رو گوش کنین

ممنونم بله دکتر بابایی رو چند بار برنامه هاشون رو دیدم. چشم گوش میدم. دکتر هلاکویی رو هم بعضی از موارد که نیاز دارم به توصیه های ایشون مراجعه می کنم.
سپاسگزارم که برای من وقت گذاشتید.
سلامت باشید.

نیوشا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 07:56

سلام عزیزم
تولدت مبارک
روی ماهتون میبوسم .
ببخشید دست خالی اومدم

:) ممنونم
اختیار دارید این چه حرفیه...

Miss.khorshid یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 19:20

سلام
تولدتون مبارک باشه
مدتها قبل براتون چند بار پیام گذاشته بودم. نمیدونم چرا وبلاگتون در دسترس نبود. چند مرتبه چک کردم. تا اینکه دوباره شما رو پیدا کردم.....
دوست عزیز، یه موضوعی برام عجیبه. شما که خودتون نسبت به خلق پایین و حالتهاتون کاملا آشنایی دارین و راحت در موردش صحبت میکنین چرا از یک مشاو خبره و متعهد راهنمایی نمیگیرین؟
من دکتر نیستم ولی بنا به دلایلی با این حالتها آشنایی دارم.
مطمئن باشین با مشاوره و شاید دارودرمانی میتونین از این روزهای خاکستری بیاین بیرون.
به خاطر عشقی که به همسرتون داشتین و به خاطر فرشته کوچولویی که امانت خداست....
الان پدرتون شاهد تمام ماجراهاست. همون دختر مهربون بشین و پدرتون رو خوشحال کنین...
خواهش میکنم به خودتون اهمیت بدین...سالها قراره زندگی کنین....باور کنین میشه و بهترینها منتظر شماست...شما یک قدم بردار...خواهش میکنم...شما حیفی...زندگیت حیفه...قدر داشته هات رو بدون....نذار دیر بشه....عزیز هموطن ندیدمت ولی ایکاش تهران بودی...شاید بهم اجازه میدادی کمکت کنم....
برای خاطر خودت، به خودت برس. قدر خودت رو بدون.با خودت آشتی کن.روزهای بد برای همه بوده و هست. بدای من هم بوده.....سالهاست....

به مشاوره ها اعتماد ندارم. قبلا رفتم چند بار جواب نگرفتم. اونا راجع به یه موارد مشخص مثلا وسواس فکری می تونن کمک های خوبی بکنن ولی در موارد اینچنینی سردی روابط و دور شدن ها و کم تحملی و اینکه حرف هم رو نمی فهمیم تا حالا به من جواب ندادن!
میشه بگید منظورتون از آشنایی با این حالت های من چیه؟ دقیق و روشن حرف بزنید شاید کمکی به من بکنه
سپاسگزارم از توصیه هاتون.. به خاطر دخترک باید خودمو بسازم

الی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 17:15 http://elhamsculptor.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیزم
منم متواد مهرم
به من هیچ کس تبریک نگفت
مهر ماعی ها بسیار صیور و منطقی اند درست میشی نگران نباش

ممنونم..
بعید می دونم الی جان که مهرماهی صبور باشن! :)

مینو* یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 15:56

نیوشا جان تولدت مبارک عزیزم بهترینها رو برات آرزو میکنم.من مهرماهی هستم
عزیزم تو لایق بهترینها خودت باید به خودت کمک کنی.ببین این فقط نظر منه ولی من فکر می کنم چون هم قبل از زایمانت درگیر بیماری بابا(خدا رحمتشون کنه) بودی هم با فوتشون از طرفی هم زایمان و سختی های بچه داری و تعییر شرایط زندگی هر مادر و پدری بخصوص مادر که تازه شما بحث خونه و هزینه هاشم بود عوامل زیادی روی هم جمع شد که بهت فشار روحی زیادی وارد باشه .عزیزم مادرای مه بدون دغدغه و مشکل خاصی زایمان میکنن بعدش در معرض افسردگی هستن شما که قبلش خیلی درگیر بابا بودی و خوب شوک بزرگی بود برات بیماری و فوتشون پس قطعا افسردگی بعد از زایمانم برای خودت در نظر بگیر که خوب طبیعیم هست. نمی خوان وارد جزئیات رابطه با همسرت بشم ولی ایشونم تحت یه سری فشارا بوده پس کلا جو خونتون یه مدت میزون نبودی و الان طبعات و اثراتش نمود پیدا کرده.نه تو بد و مشکل داری نه همسرت مشکل خاصی داره بخدا همه ی مردا یه سری اخلاقای عجق وجق دارن از هر زنی بپرسی حرف زیاد داره برات. پس سعی کن کمک کنی اول به خودت و روحت تا خودت نخوای هیچی عوض نمیشه.بشین با خودت یکم خلوت کن یکم به خودت و همسرت حق بده بخاطر شرایط نخواسته دچار بهم ریختگی شدین بعدم ببین چیکار میتونی برای خودت بکنی که دوباره برگردی به نیوشایی که خودت دوستش داری تو حتی الان از خودتم راضی نیستی این یعنی یه چیزی غیرطبیعیه.بعد از اینکه خودت آمادگی پیدا کردی با همسر صحبت کن و تصمیم بگیرین کلا روال زندگیتونو عوضض کنین هر دو تغییر کنین.تغییر و تجربه و آزمون و خطا مال ما آدماس برای همین توی این دنیاییم .پیاده روی استخر رقص آشپزی و ... هر چیزی که خودت علاقه داری رو شروع کن و حالتو خوب کن.روزای کودکی دخترک دیگه بر نمیگرده و تکرار نمیشه حسرتشونو برای خودت نذار بمونه.دخترک بیشتر از رفاه، آرامش و والدینی سالم مخصوصا سلامت روحی میخواد.بذار شادی کنه در کنارت و تجربه های خوبی کنارت داشته باشه.
این هاله یغم و سردی و افسردگی رو دور کن از خودت.
منکر یه سری حرفات و گلایه هات نیستم که هیچ بهتم حق میدم ولی حرفم اینه نذار هی تکرار بشن یا توی ذهنت تلنبار و هی مخله آرامشت.هممون داریم از این مسایل فقط باید مدیریتشون کنیم.ببخشید تند تند تایپ کردم اگه جمله بندیام کج و کوله اس.
بقول خودت بزرگ شو همسرتم با تو بزرگ میشه تنهایی نمی تونه.

سلام بر مینوی جان ...
خوبی عزیزم؟
خوب تحلیل می کنی مثل همیشه...
مینو باورم نمی شه یه ماه دیگه می شه یه سال که از زایمانم می گذره و من هنوز در خودم مچاله شدم ..
باید بلند شم به خاطر دخترک .. به خاطر خودم

سمیه یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 13:38

تولدت مبارک عزیزم
انشاله روزهای خوب به زودی فرا میرسند

ممنونم
ایشالا

مادر تنها یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 13:27

ای جااااااانم. تولدت مبارک بانوی مهر و ماه! من جای تک تک اونایی که حواسشون نبود بوست کنن روی ماهت رو بوسه بارون می کنم. الهی الهی الهی که امسال سال معجزه باشه برات و زندگی سه نفره تون بطور معجزه اسایی رو به خوشی و خنده های از ته دل و شادی های بی وقفه پیش بره و تن همه تون سلامت باشه و دوباره عاشق بشی و عاشقی کنی عزیز دلم

مرسی عزیزم.. همراه همیشگی من :)
ممنونم از بوسه هات ...
از ارزوهای خوبی که برام کردی!
یه لحظه با خودم فکر کردم منم می تونم از ته دل بخندم؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.