با لشکر شکست خورده چه پیکار می کنی؟!

تو با سقف کاشانه من چه کردی ....!

نظرات 1 + ارسال نظر
ط¹ظ„غŒط±ط¶ط§ دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 14:45 http://malikhulia.blogsky.com/

تو با قلب ویرانه من چه کردی

ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با بال پروانه من چه کردی

ننوشیدم از جام چشم تو مستم

خمار است می خانه من چه کردی

مگه لایق تکیه دادن نبودم

تو با حسرت شانه من چه کردی

تو با قلب ویرانه من چه کردی

ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با بال پروانه من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه من چه کردی

جهان من از گریه ات خیسه باران

تو با سقف کاشانه من چه کردی

جهان من از گریه ات خیس تو با سقف کاشانه من چه کردی!
چند روز فقط همین بیت رو می خوندم خودم با خودم مثل دیوونه ها!
ممنونم از حضورتون....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.